Måndag

Idag tänker jag inte gå till skolan. Jag är en dålig studerande men jag bara orkar inte åka till Helsingfors igen, måste ändå åka dit varje dag resten av veckan, idag är enda dagen jag kan låta bli. Istället har jag börjat dagen med en varm kopp kakao, tänker nu gå ut och njuta av det fina höstvädret. Sedan ska jag äta lunch och efter det åka in till stan för att hoppeligen köpa en ny höstrock och nya höstskor för det behöver jag. Sedan hem och baka pizza så att jag har nånting att ta med mej som lunch till jobbet imorgon, och om jag orkar ska jag försöka städa mitt rum på kvällen. Sedan blir det film och sedan sova mycket tidigt, väckning imorgon klockan 5.50.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0