ADAM LAMBERT

Adam var idag i Stockmann i Helsingfors för att göra pr för sitt album..Jag köade i 6 timmar, och fick min autograf ganska snabbt efter att Adam kommit in i Stockman...Hörde dock att det var cirka 2000-3000 personer på plats, och jag kan säga att stämningen var galen. Medan Adam skrev autografer spelades hans album ur högtalarna, och då Whataya want from me kom på sjöng (skrek) alla 2000 personer i varuhuset hela sången från början till slut till honom. Det kändes som att taket höll på att lyfta. Adam såg överväldigad ut, han hade nog inte väntat sig så mycket människor tror jag. Hörde dock att många som köat i över två timmar blev utan autograf för det var helt enkelt för mycket människor på plats...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: emelie

säger bara: lyckost dig som fått träffa han!

2010-05-03 @ 08:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0