God Morgon måndag

Det är härligt solsken ute. Men säkert svinkallt. Veckoslutet var riktigt roligt, lördagen var superrolig med Play Me på kvällen och talade lite med Albert efteråt vilket var roligt... Och jag hade super trevligt sällskap med mig på Play Me så det var också roligt :) Sedan blev det drink på Nude och sedan dansa i Huuma men jag måste nog säga att jag och min kompis hade för mycket kläder på oss för det stället :) Jag hade ju ändå samma kläder som jag hade haft på teatern. På söndagen blev det bara chill hemma, fick ett skolarbete gjort och var ute på världens längsta lenk men det behövdes för att pigga upp mej. Sedan var det förstås också formula som jag typ inte kunde se när man måste betala för det nuförtiden vilket verkligen är ett stort skämt eftersom där bara kör en (dålig) finländare i år. Vem skulle liksom betala för det? (Jag, men antagligen ingen annan. :D)
Nu blir det sista veckan före praktiken börjar och jag tänker slappa så mycket jag hinner men måste dock försöka skriva mitt seminariearbete klart som skall vara inlämnat på fredagen... Det enda som jag vet är att på fredagen blir det stor fest då det är sista skoldagen för iår, ser verkligen fram emot att få festa med alla klasskompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0