Voi nej...

Måste bara skriva av mej lite, då gårdagskvällen inte riktigt var en höjdare för mej. Jag dricker så sällan nuförtiden, att då när jag gör det (speciellt utan att ha ätit på dagen) så är det lätt att det flippar ut. Vilket det gjorde. Jag var på världens sämsta party ställe för det första, var det för det andra var jätte lite människor. Så jag förstår inte varför jag bara fortsatte dricka. Det fick jag dock betala för när jag kom hem, jag slapp inte lätt undan. Jag var ändå väldigt duktig idag och steg upp klockan 8 på morgonen för att göra på skolarbeten. Det känns som att jag har haft en så bra tid den senaste tiden, varit glad och nöjd, hittat en trevlig praktikplats och sommarjobb och sen så kommer det en sån hän kväll som bara e så dålig och man börjar fundera hur man låter sig själv sjunka så lågt...men livet måste fortsätta och idag blir det filmkväll med flickona vilket jag verkligen behöver :) Veckoslutet blir också kiva och annorlunda så det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0