Väx upp.

Jag var på en fest på fredagen. En helt okej fest, men det som hände där var tycker jag riktigt överdrivet. De flesta gästerna var som jag cirka 22-23 år gamla, men det kändes som om medelåldern skulle vara typ 14. Man behöver liksom inte dricka sig så full att man slocknar, man behöver inte ringa till sin ex-flickvän som det har varit slut med länge och snyfta att man är så full och inte vet hur man ska komma hem, man behöver inte stalka sina ex, man behöver inte dricka sig så jävla full på sin egen fest och stå och gråta så att alla ska komma och krama om en och säga hur härlig du är för att sen bli full-hemskickad med taxi och nästa dag skriva på Facebook hur super fest det var igår. Man behöver inte heller bli hysterisk bara för att ens ex-kille som var tillsammans med för 456 år sedan råkar visa sig på samma fest. Påriktigt. Jag bara satt där, tittade mig omkring, suckade och tänkte fan vad jag har blivit gammal. Sen gick jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0