Jobb

Har idag igen varit på jobbet. Som tur har det blivit lite mera att göra, då går dagarna snabbare. Ser dock ändå fram emot att sluta jobba nästa veckas fredag, sen är det äntligen lite sommarlov före höstens kurser börjar igen. Hoppeligen kommer jag att kunna läsa kurser i en annan skola, på det sättet träffar man nya människor och lär sig nya sätt att arbeta på. Kommer att sakna min jobbplats, men måste försöka hitta en ny. Nu är jag så trött fast klockan bara är 9, att jag måste gå och sova så att jag orkar stiga upp lite efter 6 imorgon. Sov gott.
PS Är det bara jag som börjar bli trött på denhär eländiga värmen? Jag längtar till hösten då det blir kyligare på dagarna, och speciellt mysiga höststormskvällar då man hör hur det blåser och regnarmen man sitter inne och myser med en kopp kakao och en bra film.

Första snön för två år sedan.
Första snön för två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0