Play Me

Var igår sjätte gången på play me med min syster. Hon var sin första gång. Albert hade fixat till oss så att vi fick sitta på presidentens platser, måste säga att de är de bästa platserna jag haft! Dessutom fick vi gå bakom scenen före Play Me började och se hur där ser ut, vi fick också gå och se på killarnas loger. Tyvärr hade alla manliga skådespelare hunnit klä på sig helt när vi kom dit, vilken besvikelse :( ;) Men roligt hade vi, och en fin show igen måste jag säga. Ikväll blir det nyår hos Malin, med lax och cheesecake och grejer. Jag tycker att nyåret skall vara just så, att man äter god middag och dricker lite vin med goda vänner, det värsta jag vet på nyåret är att fara ut. På nyåret skall man vara på samma ställe hela kvällen. Helst utomlands såklart men för min del får det bli Malins lande för ja har nog int riktigt råd att fara utomlands :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0