Fredag kväll

Idag har igen varit en bra dag, har igen mest solat och läst. Men just var jag till Alko och köpte lite grejer för imorgon kväll då vi skall ha drinkkväll med några kompisar. Vad roligt det skall bli :) Före det skall jag dock stå 8 timmar på Drumsö i Helsingfors på en båtmässa och sälja tvättmedel. Känns nästan som att jag skulle kunna göra nånting roligare en lördag (tex se på tidskörningarna) men jag får nu pengar i alla fall och dom har ju lovat fint väder så jag får vara ute hela dagen nära vattnet så det är kul.

Jaa jag fick nu också upp lite bilder från igår då jag var på kvällslänk, men oj vad suddiga dom blev..:s Såhär ser det i alla fall ut där jag har växt upp utanför Borgå :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0